Po odoslaní objednávky som si spomenul, že chcem ešte doplniť nejaký produkt. Ako môžem zmeniť moju objednávku?
Zmenu v objednávke môžete urobiť aj dodatočne, ak sme objednávku ešte u nás nespracovali, alebo ste ako spôsob platby zvolili iný než bezhotovostná platba. Čo najskôr nás kontaktujte e-mailom na eshop@gsklub.sk alebo zavolajte na tel.: 031/701 82 51. Ak ste objednávku zaplatili bezhotovostne, skúsime nájsť spoločne iné riešenie.
Nie sú pridané žiadne komentáre.
Pridať komentár
Mohlo by Vás zaujímať

Vertigo kradne pocit stability pod nohami
Náš zmysel pre rovnováhu nám pomáha stáť či sedieť vo vzpriamenej polohe a držať si stabilitu pri chôdzi a...

Čo prezradia o zdraví pečeňové testy?
Pečeň je centrom metabolizmu sacharidov, tukov a bielkovín, čistí telo od škodlivých látok a uskladňuje vitamíny i minerály....

Vysoký cholesterol môže dlho spôsobovať problémy bez zjavných príznakov
Cholesterol v spoločnosti nesie negatívnu nálepku, hoci bez neho organizmus nemôže fungovať. Cholesterol v krvnom obehu plní veľa...
Komentáre
Vložiť komentár