Zľava 5 € použite kód: MINUS5 pri nákupe nad 25 €.

logo GSklub.sk logo GSklub.sk
Neváhajte nás kontaktovať: 031/701 82 51 (Po-Pia: 8:30 - 16:00)
Hľadať
0 0,00
Prázdný košík

Váš košík je ziaľ prázdný.

Pokiaľ si neviete rady s výberom, obráťte sa na nás na 031/701 82 51 alebo na eshop@gsklub.sk. Pomôžeme Vám.

Menu

Otázky a odpovede (FAQ)

Objednávka tovaru

  • Zabudol som zadať zľavový kód a už som objednávku odoslal. Je možné ho ešte uplatniť?

    Zľavový kód si môžete uplatniť aj dodatočne, ak sme objednávku ešte u nás nespracovali, alebo ste ako spôsob platby zvolili iný než bezhotovostná platba. Čo najskôr nás kontaktujte e-mailom na eshop@gsklub.sk alebo zavolajte na tel.: 031/701 82 51. Ak ste objednávku zaplatili bezhotovostne, skúsime nájsť spoločne iné riešenie.

  • Po odoslaní objednávky som si spomenul, že chcem ešte doplniť nejaký produkt. Ako môžem zmeniť moju objednávku?

    Zmenu v objednávke môžete urobiť aj dodatočne, ak sme objednávku ešte u nás nespracovali, alebo ste ako spôsob platby zvolili iný než bezhotovostná platba. Čo najskôr nás kontaktujte e-mailom na eshop@gsklub.sk alebo zavolajte na tel.: 031/701 82 51. Ak ste objednávku zaplatili bezhotovostne, skúsime nájsť spoločne iné riešenie.

  • Môžem si rezervovať tovar, ktorý nie je skladom?

    Rezervácia tovaru, ktorý nemáme skladom, bohužiaľ, nie je možná. Tento tovar je vypredaný a informácie o naskladnení sú orientačné a pri každom produkte sa líšia.

  • Ako môžem zrušiť či zmeniť svoju objednávku?

    Pošlite nám email na eshop@gsklub.sk alebo zavolajte na tel.: 031/701 82 51. Spoločne sa pokúsime nájsť vhodné riešenie.

  • Kde zistím stav mojej objednávky?

    O každej zmene stavu objednávky vám príde do e-mailu, ktorý uvediete v objednávke, automaticky vygenerovaná notifikácia. Ak ste nakupovali ako registrovaný člen GS Klubu, môžete si stav objednávky overiť aj prihlásením sa do svojho účtu v priečinku Objednávky.

  • Môžem nakupovať bez registrácie? Aké sú výhody registrácie?

    Samozrejme, nakupovať môžete aj bez registrácie. Registrácia do GS Klubu vám nákup zjednoduší, pár klikmi sa dostanete k prehľadu histórie nákupov a pri ďalších nákupoch už nemusíte zadávať žiadne údaje.

  • Čo mám robiť, ak mi pri objednávke zlyhá bezhotovostná platba?

    Kontaktujte nás e-mailom na eshop@gsklub.sk alebo zavolajte na tel.: 031/701 82 51 a pomôžeme vám problém vyriešiť.

  • Aký je to spôsob platby cez Benefit Plus?

    Benefit Plus je spôsob platby formou kreditov (benefitov), ktoré poskytuje zamestnávateľ svojim zamestnancom.

  • Plánujete sortiment e-shopu rozšíriť aj o produkty iných výrobcov?

    Náš e-shop je súčasťou spoločností Green–Swan Pharmaceuticals (GS) a Cemio Switzerland, ktoré vyrábajú vlastné línie výživových doplnkov. V e-shope preto nájdete iba produkty týchto značiek.

  • Doručenie tovaru

  • Je možný osobný odber?

    Nie je to štandardný postup vybavenia objednávky, ale pre spokojnosť našich zákazníkov urobíme všetko. Stačí do poznámky k objednávke uviesť, že máte záujem o osobný odber a my sa s vami skontaktujeme, aby sme dohodli detaily.

  • Kedy mi bude objednávka doručená?

    Objednávky expedujeme v každý pracovný deň, štandardná doba dodania je do 24 – 48 hodín. V ojedinelých prípadoch sa môže táto doba predĺžiť z dôvodu zvýšeného náporu objednávok.

  • Pri objednávke produktu s dopravou zadarmo a produktu bez dopravy zadarmo v jednom nákupe, platím za dopravu?

    V prípade, že si vložíte do košíka produkt, pri ktorom je uvedená doprava zadarmo, cenu za dopravu vám  účtovať nebudeme.

  • Ak je pri produkte doprava zadarmo, vzťahuje sa to na všetky druhy dopravy?

    Áno, vzťahuje sa na všetky 3 druhy dopravy, ktoré ponúkame: INTIME kuriér, Slovenská pošta Expres kuriér, Balík na poštu.

  • Prečo pri objednávke na dobierku s dopravou zadarmo účtujete poplatok 1,20 €?

    Poplatok 1,20 € kryje náklady na spracovanie dobierky, preto bude účtovaný aj napriek doprave zadarmo. Poplatok za dobierku nemusíte platiť, ak si vyberiete platbu kartou cez online platobnú bránu.

  • V akej hodnote musí byť objednávka, aby som mal dopravu zadarmo?

    Dopravu zadarmo získate, keď vložíte do košíka produkty v celkovej hodnote 29 €. Ak sa chystáte uplatniť si zľavový kupón, je to suma ešte pred uplatnením zľavy. Do hodnoty objednávky sa nezapočítavajú náklady na poštovné a balné ani poplatok za dobierku.

  • Doručujete zásielky aj do iných krajín ako na Slovensko?

    Objednávky odosielame len v rámci územia Slovenskej republiky.

  • Farmaceutická kvalita naše produkty sú špičkové
    Používame účinné látky v overených dávkach
    Darček k nákupu pri nákupe nad 45 €
    Doprava zadarmo pri nákupe nad 29 €