DOPRAVA ZADARMO pri nákupe nad 19 €. Platí do 28. 7. 2024

x
logo GSKlub.sk modré logo GSKlub.sk modré
Neváhajte nás kontaktovať: 031/701 82 51 (Po-Pia: 8:30 - 16:00)
Hľadať
0 0,00
Prázdný košík

Váš košík je ziaľ prázdný.

Pokiaľ si neviete rady s výberom, obráťte sa na nás na 031/701 82 51 alebo na eshop@gsklub.sk. Pomôžeme Vám.

Menu

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

Spoločnosti GREEN – SWAN PHARMACEUTICALS SR, s.r.o., so sídlom Zoltána Kodálya 769/29, Galanta 924 01, IČO: 36 248 835, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka č.: 13428/T (ďalej len ako „GS“ alebo „obchodník“)(ďalej len „VOP“).

I. Všeobecné ustanovenia

1.1. Tieto VOP sa vzťahujú na zmluvné vzťahy, ktoré vzniknú medzi GS ako obchodníkom a kupujúcim uzatvorením kúpnej zmluvy a tvoria súčasť každej kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi zmluvnými stranami. Kupujúcim môžu byť tak fyzické osoby, ako aj právnické osoby.

1.2. Vyplnením objednávkového formulára „Objednávka“ a potvrdením oboznámenia sa s týmito VOP (ďalej len „objednávka“), kupujúci vyhlasuje, že sa oboznámil s týmito VOP obchodníka, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť každej kúpnej zmluvy a sú stále prístupné na webovej stránke obchodníka.

1.3. Obchodník je aj prevádzkovateľom systému elektronického obchodu prevádzkovaného prostredníctvom internetovej stránky obchodníka (ďalej len „obchod“).

1.4. Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s fyzickými osobami, ktoré pri uzatváraní kúpnej zmluvy podľa týchto VOP nekonajú v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, sa vzťahujú okrem všeobecných ustanovení zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, aj osobitné predpisy, najmä zákon č. 108/2024 o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov , zákonom č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov.

1.5. Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s právnickými osobami, resp. s fyzickými osobami – podnikateľmi, sa vzťahujú ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.

1.6. Kupujúcim je každá osoba (fyzická alebo právnická), ktorá vyplnila a odoslala objednávku prostredníctvom webovej stránky obchodníka, obdržala emailové oznámenie o prijatí objednávky a uhradila alebo sa zaviazala uhradiť kúpnu cenu. Kupujúcim je taktiež každá osoba, ktorá zadala objednávku telefonicky, alebo zaslaním emailu a emailom potvrdila akceptovanie cenovej ponuky obchodníka a VOP.

1.7. Objednávkou sa rozumie kupujúcim vyplnený a odoslaný objednávkový formulár „Objednávka“ spracovaný systémom internetového obchodu. V prípade, ak kupujúci nevyužije možnosť objednania prostredníctvom objednávkového formulára v zmysle predchádzajúcej vety, za objednávku sa považuje aj telefonická objednávka, alebo objednávka zaslaná emailom, alebo poštou na adresu obchodníka.

1.8. Objednávka obsahuje informácie o zákazníkovi a o objednanom produkte. Na základe objednávky je kupujúci vyzvaný na úhradu kúpnej ceny, a to vo forme, ktorá je uvedená na Internetovej stránke v časti eshop a ktorú si kupujúci zvolí. V prípade, ak kupujúci nevyužije možnosť objednania prostredníctvom objednávkového formulára, ale vykoná objednávku telefonicky, alebo zaslaním emailu, alebo poštou na adresu obchodníka, obchodník zašle kupujúcemu cenovú ponuku emailom. Faktúra za objednaný tovar je kupujúcemu doručená priamo s tovarom v papierovej forme.

1.9. Produktom sa rozumie tovar, ktorý sa nachádza v ponuke obchodníka. Hlavnými vlastnosťami produktu sú:

– názov produktu

– fotografia produktu

– cena produktu

– špecifikácia podľa povahy

1.10. Spotrebiteľom je v zmysle § 52 ods. 4 Občianskeho zákonníka fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.

II. Registrácia na Internetovej stránke, vytvorenie Užívateľského profilu

2.1. Na Internetovej stránke www.gsklub.sk, na ktorej je prevádzkovaný obchod (ďalej len ako „Internetová stránka“) má kupujúci alebo iná fyzická osoba ako používateľ Internetovej stránky možnosť vykonať registráciu na Internetovej stránke. Registrácia na Internetovej stránke je bezodplatná.

2.2. Registrácia podľa predchádzajúceho bodu VOP spočíva vo vyplnení registračného formulára, ktorý je používateľ povinný vyplniť pravdivo.

2.3. Súčasťou registrácie na Internetovej stránke je informovanie používateľa Internetovej stránky o spracovaní osobných údajov GS. Zásady spracovania osobných údajov nájdete tu.

2.4. Odoslaním registračného formulára požívateľ Internetovej stránky deklaruje pravdivosť ním uvedených údajov v registračnom formulári. V prípade akejkoľvek zmeny údajov uvedených v registračnom formulári, je používateľ Internetovej stránky povinný vykonať ich aktualizáciu v užívateľskom profile.

2.5. Užívateľský profil je vytvorený ihneď po odoslaní registračného formulára. Ak tieto VOP neustanovujú inak, existencia užívateľského profilu je výlučne na vôli používateľa Internetovej stránky, ktorý môže Užívateľský profil kedykoľvek zrušiť, a to postupom uvedeným v týchto VOP.

III. Zrušenie Užívateľského profilu

3.1. Používateľ Internetovej stránky je oprávnený zrušiť svoj užívateľský profil, a to bez udania dôvodu a kedykoľvek počas trvania užívateľského profilu. Používateľ Internetovej stránky môže svoj Užívateľský profil zrušiť len na základe predchádzajúcej žiadosti používateľa Internetovej stránky o zrušenie užívateľského profilu zaslanej na e-mailovú adresu eshop@gsklub.sk GS bez zbytočného odkladu, t.j. najneskôr do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti používateľa Internetovej stránky o zrušenie užívateľského profilu zruší užívateľský profil daného používateľa Internetovej stránky a po uplynutí 3 rokov od zrušenia užívateľského profilu vymaže jeho osobné údaje viažuce sa k užívateľskému profilu; týmto nie sú dotknuté práva používateľa Internetovej stránky ako dotknutej osoby v zmysle príslušných právnych predpisov upravujúcich ochranu osobných údajov a Zásad spracovania osobných údajov (Zásady spracovania osobných údajov nájdete tu). Zrušením užívateľského profilu stráca používateľ Internetovej stránky prístup k službám a informáciám poskytovaným len v rámci Užívateľského profilu.

IV. Objednávka produktu – uzatvorenie kúpnej zmluvy

4.1. Elektronická objednávka produktov uskutočnená formou vyplneného objednávkového formulára „Objednávka“ a následná úhrada kúpnej ceny vo forme zvolenej kupujúcim je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho. Kúpna cena sa považuje za uhradenú dňom pripísania peňažných prostriedkov na účet obchodníka.

4.2. K akceptácii objednávky produktov zo strany obchodníka, a teda k uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza na základe písomného potvrdenia (elektronicky) prijatia objednávky alebo potvrdenia o pripísaní kúpnej ceny na účet obchodníka pričom obchodník zároveň informuje kupujúceho, že produkt bol zadaný na odoslanie.

4.3. Návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy sa rozumie rovnako zaslanie cenovej ponuky vyhotovenej obchodníkom na základe telefonickej alebo emailovej objednávky kupujúceho. K uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza v tomto prípade písomným potvrdením (elektronicky) cenovej ponuky kupujúcim.

4.4. V prípade objednávky prostredníctvom objednávkového formulára „Objednávka“, je kupujúci povinný zaplatiť obchodníkovi kúpnu cenu vopred alebo pri prebratí tovaru od kuriéra alebo pri prebratí na pošte, v opačnom prípade nedôjde k uzatvoreniu kúpnej zmluvy.

4.5. V prípade objednávky v zmysle bodu 3 tohto článku VOP, je kupujúci povinný zaplatiť kúpnu cenu na základe faktúry vystavenej a doručenej obchodníkom kupujúcemu. V prípade omeškania kupujúceho s úhradou kúpnej ceny, má obchodník nárok požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania.

4.6. Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká splnením záväzkov obchodníka a kupujúceho.

4.7. Obchodník jasným, jednoznačným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom informoval pred odoslaním objednávky kupujúceho o predzmluvných informáciách, týkajúcich sa reklamačných, platobných, obchodných, prepravných a iných podmienok tak, že:

a) o hlavných vlastnostiach tovaru v rozsahu primeranom použitému prostriedku komunikácie a tovaru informoval na príslušnej katalógovej stránke eshopu obchodníka,

b) o obchodnom mene a sídle obchodníka informoval v týchto Všeobecných obchodných podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej stránke Internetového obchodu,

c) o telefónnom čísle obchodníka a o ďalších údajoch, ktoré sú dôležité pre kontakt kupujúceho s obchodníkom, najmä adresu jeho elektronickej pošty informoval na príslušnej stránke Internetového obchodu obchodníka a v týchto Všeobecných obchodných podmienkach,

d) o adrese obchodníka, na ktorej môže kupujúci uplatniť reklamáciu tovaru, podať sťažnosť alebo iný podnet informoval v týchto Všeobecných obchodných podmienkach,

e) o celkovej cene tovaru vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých ostatných daní alebo ak vzhľadom na povahu tovaru nemožno cenu primerane určiť vopred, spôsob, akým sa vypočíta, ako aj o nákladoch na dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky, alebo, ak tieto náklady a poplatky nemožno určiť vopred o skutočnosti, že kupujúci ich bude povinný uhradiť, informoval na príslušnej stránke Internetového obchodu obchodníka,

f) o platobných podmienkach, dodacích podmienkach, o lehote, do ktorej sa obchodník zaväzuje dodať tovar, o informácii o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií, sťažností a podnetov kupujúceho informoval v príslušných článkoch týchto Všeobecných obchodných podmienok a Reklamačnom poriadku dostupnom na stránke internetového obchodu obchodníka,

g) o informácii o práve kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy, o podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy informoval v týchto Všeobecných obchodných podmienkach,

h) o poskytnutí formuláru na odstúpenie od kúpnej zmluvy informoval v týchto Všeobecných obchodných podmienkach, obchodník zároveň poskytol samotný formulár na odstúpenie od zmluvy,

i) o informácii, že ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, bude znášať náklady spojené s vrátením tovaru obchodníkovi informoval prostredníctvom týchto Všeobecných obchodných podmienok,

j) o poučení o zodpovednosti obchodníka za vady tovaru a o možnostiach a procese reklamácie informoval obchodník v Reklamačnom poriadku dostupnom na príslušnej stránke Internetového obchodu,

k) o tom, že jazykom ponúkaným na uzatvorenie zmluvy je slovenský jazyk informoval v týchto Všeobecných obchodných podmienkach,

l) informáciu o možnosti a podmienkach riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov uviedol obchodník v týchto Všeobecných obchodných podmienkach; pričom obchodník zároveň uviedol na odkaz na platformu alternatívneho riešenia sporov, prostredníctvom ktorej môže spotrebiteľ podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.

Reklamačný poriadok

  1. Obchodník zodpovedá kupujúcemu, že produkt je pri prevzatí bez vád. To neplatí, ak je predmetom kúpnej zmluvy produkt s vadami, ktoré je obchodník, ak sú mu známe, alebo s prihliadnutím na všetky okolnosti mu mali byť známe, povinný oznámiť kupujúcemu.
  2. Reklamáciu je možné uplatniť písomnou formou e-mailom alebo poštou na adresu: GREEN – SWAN PHARMACEUTICALS SR, s.r.o., so sídlom Zoltána Kodálya 769/29, Galanta 924 01. Reklamovaný tovar je možné zaslať na uvedenú adresu Slovenskou poštou alebo cez inú doručovateľskú spoločnosť avšak zásielky na dobierku obchodník nepreberá. Produkt odporúča obchodník poistiť. Súčasťou reklamácie musí byť písomný popis vád, ktoré sú predmetom reklamácie, doklad o kúpe produktu alebo poštová doručenka a vyplnený reklamačný formulár. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) vždy postačuje jeden z uvedených dokladov. Súčasťou reklamácie musia byť aj kontaktné údaje kupujúceho v rozsahu meno a priezvisko, bydlisko, e-mail, telefonický kontakt a IBAN. Reklamačné konanie začína dňom, kedy sú splnené kumulatívne všetky nasledujúce podmienky:
    doručenie oznámenia o uplatnení reklamácie obchodníkovi,
    doručenie reklamovaného produktu od kupujúceho obchodníkovi,
  3. Začiatok reklamačného konania je zároveň dňom uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady.
  4. O prijatej reklamácií sa kupujúcemu vystaví reklamačný list s uvedením dátumu, kedy sa reklamácia prijala, aký produkt je reklamovaný, kedy a kde bol produkt zakúpený, o akú vadu sa jedná a cenu, za akú bol produkt zakúpený. Toto potvrdenie obchodník bezodkladne zašle kupujúcemu na e-mail alebo adresu uvedenú kupujúcim v oznámení o uplatnení reklamácie. Ak nie je možné reklamačný list doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s potvrdením o vybavení reklamácie.
  5. O vybavení reklamácie vydá obchodník písomné potvrdenie, ktoré obsahuje údaje kupujúceho, dátum, kedy sa reklamácia prijala, aký produkt bol reklamovaný, kedy a kde bol produkt zakúpený, popis vady, dátum vybavenia reklamácie a spôsob vybavenia reklamácie.
  6. Ak obsahuje produkt vady, má kupujúci právo požadovať dodanie nového produktu bez vád, pokiaľ to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané, alebo pokiaľ bol predmetom kúpnej zmluvy produkt s vadami, ktoré obchodník, ak mu boli vady známe, alebo s prihliadnutím na všetky okolnosti mali byť známe, oznámil kupujúcemu. Pokiaľ sa vada týka iba súčasti produktu, môže kupujúci požadovať len výmenu danej súčasti produktu; ak to nie je možné, má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.
  7. Právo na dodanie nového produktu, alebo výmenu súčasti produktu má kupujúci aj v prípade odstrániteľnej vady, pokiaľ nemôže daný produkt riadne užívať. V takomto prípade má kupujúci právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť.
  8. Ak kupujúci od kúpnej zmluvy neodstúpi alebo si neuplatní právo na dodanie nového produktu bez vád, môže požadovať primeranú zľavu z ceny produktu. Kupujúci má právo na primeranú zľavu z ceny produktu aj v prípade, že mu obchodník nemôže dodať nový produkt bez vád, vymeniť jeho súčasť, ako aj v prípade, že obchodník nezjedná nápravu v primeranej dobe, alebo ak by zjednanie nápravy spôsobilo kupujúcemu značné problémy.
  9. Právo z vadného plnenia kupujúcemu neprináleží, pokiaľ obchodník pred prevzatím produktu vedel, že produkt má vadu, alebo pokiaľ kupujúci vadu sám spôsobil.
  10. Ak je na produkte poskytovaná záruka, kupujúci má právo uplatniť zodpovednosť z vadného plnenia v záručnej dobe.
  11. Na žiadosť kupujúceho je obchodník povinný poskytnúť doklad o zakúpení produktu obsahujúci údaje, ktoré musí obsahovať záručný list.
  12. Reklamácia produktu, vrátane odstránenia vád daného produktu, musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa obchodník s kupujúcim nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci rovnaké práva, akoby sa jednalo o podstatné porušenie kúpnej zmluvy.
  13. Lehota na vybavenie reklamácie neplynie v prípade, že obchodník neobdržal od kupujúceho všetky podklady potrebné pre vybavenie danej reklamácie, a to do doby, než budú dané podklady dodané.
  14. Obchodník alebo ním určený subjekt po riadnom vybavení danej reklamácie vyzve kupujúceho k prevzatiu opraveného produktu.
  15. Ak kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybaví jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu. Ak obchodník žiadosť kupujúceho zamietne, alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie, má kupujúci právo podať subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len ako „subjekt ARS“) v zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len ako „návrh“). Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde vyčísliteľná hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjektom ARS je Slovenská obchodná inšpekcia, alebo iná právnická osoba zapísaná do zoznamu subjektov ARS vedeného Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (ďalej len ako „ministerstvo“). Návrh môže kupujúci podať u subjektu ARS v listinnej podobe, v elektronickej podobe, alebo ústne do zápisnice. Návrh môže kupujúci podať aj prostredníctvom formuláru dostupného na webovom sídle ministerstva, webovom sídle Slovenskej obchodnej inšpekcie www.soi.sk, alebo prostredníctvom platformy ARS dostupnej na webovej stránke EÚ – Riešenie spotrebiteľských sťažností online. Alternatívne riešenie sporov vedené Slovenskou obchodnou inšpekciou je bezodplatné, iný subjekt ARS môže od kupujúceho požadovať úhradu poplatku za začatie ARS maximálne do výšky 5 EUR s DPH. Subjekt ARS ukončí alternatívne riešenie sporov v zásade do 90 dní odo dňa jeho začatia.
  16. Na právne vzťahy upravené týmto reklamačným poriadkom sa vzťahujú právne predpisy platné na území Slovenskej republiky. Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje len na vzťahy, ktoré vznikli medzi obchodníkom a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom v zmysle zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník a 108/2024 o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  17. Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu tohto reklamačného poriadku. Zmena reklamačného poriadku je účinná odo dňa umiestnenia jeho nového znenia na internetovej stránke www.gsklub.sk

Formulár na odstúpenie od zmluvy:

Reklamačný formulár:

Farmaceutická kvalita naše produkty sú špičkové
Používame účinné látky v overených dávkach
Darček k nákupu pri nákupe nad 45 €
Doprava zadarmo pri nákupe nad 29 €