Podmienky pre vkladanie recenzií
Podmienky pre vkladanie spotrebiteľských recenzií
Obchodník a súčasne prevádzkovateľ internetového obchodu gsklub.sk:
GREEN – SWAN PHARMACEUTICALS SR, s.r.o., Zoltána Kodálya 769/29
924 01 Galanta, IČO: 36 248 835, IČ DPH: SK2020194374, spoločnosť je zapísaná v OR Okresného súdu Trnava v odd. Sro vo vložke číslo 13428/T1.
ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.1. Tieto podmienky pre vkladanie spotrebiteľských recenzií (ďalej len „podmienky“) obchodnej spoločnosti GREEN – SWAN PHARMACEUTICALS SR, s.r.o., Zoltána Kodálya 769/29, 924 01 Galanta, IČO: 36 248 835, IČ DPH: SK2020194374, zapísanej v OR Okresného súdu Trnava v odd. Sro vo vložke číslo 13428/T1, upravujú pravidlá a postupy overovania hodnotení produktov, ktoré predáva alebo poskytuje obchodník na internetovej adrese www.gsklub.sk (ďalej len „webová stránka“), a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky (ďalej len „webové rozhranie obchodu“).
1.2. Tieto podmienky sú vyhotovené v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä, nie však výlučne, so zákonom č. 108/2024 Z. z.. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2022/2065 z 19. októbra 2022 o jednotnom trhu digitálnych služieb a o zmene smernice 2000/31/ES (nariadenie o digitálnych službách).
1.3. Obchodník má povinnosť informovať spotrebiteľa o skutočnosti, či pochádzajú hodnotenia produktov alebo služieb tzv. spotrebiteľské recenzie (ďalej len „recenzia“), umiestnené na webovej stránke obchodníka, od spotrebiteľov, ktorí produkt skutočne zakúpili alebo použili, a či a akým spôsobom túto skutočnosť overuje.
1.4. Na webovej stránke nájdete recenzie produktov vkladané spotrebiteľmi, predovšetkým z overených nákupov prostredníctvom webového rozhrania obchodu. Obchodník bude zabezpečovať overenie autenticity recenzií a transparentnosti ich pôvodu i procesu overovania.
1.5. Ustanovenie podmienok nezakladá akýkoľvek zmluvný vzťah medzi obchodníkom a spotrebiteľom vkladajúcim recenziu. Podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku.
1.6. Znenie týchto podmienok môže obchodník meniť a dopĺňať.
2. OVEROVANIE RECENZIÍ
2.1. Recenzie označené štítkom „Overený užívateľ“ (k označovaniu recenzií viď článok 4 – Zobrazovanie recenzií) sú recenziami, pri ktorých obchodník overil, že pochádzajú od spotrebiteľov, ktorí si hodnotený produkt skutočne zakúpili.
2.2. Všetky vložené recenzie podliehajú kontrole zo strany obchodníka. Obchodník overuje nielen to, či spotrebiteľ skutočne zakúpil hodnotený produkt prostredníctvom webového rozhrania obchodu, ale taktiež kontroluje obsah recenzie. Recenzie, ktoré obsahujú nevhodný, vulgárny alebo inak škodlivý obsah, môžu byť odstránené alebo upravené v súlade s týmito podmienkami. Obchodník negatívne recenzie neupravuje.
2.3. Pokiaľ spotrebiteľ pri vkladaní recenzie využije svoj užívateľský účet, overenie prebieha automaticky. Obchodník overí, či je hodnotený produkt skutočne spojený s daným užívateľským účtom, teda či bol zakúpený prostredníctvom tohto účtu. V prípade zhody je recenzia označená ako overená, pretože je zrejmé, že ju podáva overený užívateľ.
2.4. Pokiaľ spotrebiteľ recenziu vkladá bez užívateľského účtu, je na jej zadanie vyžadovaná e-mailová adresa. Obchodník následne overuje, či bola prostredníctvom tejto e-mailovej adresy uskutočnená online objednávka hodnoteného produktu. Ak je aj v tomto prípade potvrdené, že spotrebiteľ produkt skutočne zakúpil, recenzia je označená ako overená.
3. PRIDÁVANIE RECENZIÍ
3.1. Na základe registrácie kupujúceho vykonanej na webovej stránke môže kupujúci pristupovať do svojho užívateľského rozhrania, z ktorého môže vkladať recenzie (ďalej len „užívateľský účet“).
3.2. Recenzie je možné vkladať aj mimo užívateľského účtu, a to vložením emailovej adresy zákazníka vkladajúceho recenziu, podľa ktorého má následne obchodník možnosť spárovať príslušnú recenziu so zakúpeným produktom a overiť tak, či sa jedná o overenú recenziu.
3.3. Na webovú stránku je možné vkladať aj také recenzie, ktoré následne obchodník ako overené neoznačí. Bude sa jednať o tzv. „neoverené“ recenzie, ktoré budú pochádzať od neoverených zákazníkov, ktoré nebude obchodník schopný overiť niektorým zo spôsobov podľa bodu 2 podmienok.
3.4. Pred zverejnením recenzie bude jej obsah skontrolovaný obchodníkom v súlade s článkom 2.2 týchto podmienok. Moderácia obsahu neprebieha automaticky na základe algoritmov, ale prostredníctvom manuálneho preskúmania vykonávaného pracovníkmi obchodníka podľa vopred stanovených pravidiel.
3.5. Sťažnosti zákazníkov v súvislosti s vkladaním spotrebiteľských recenzií zaisťuje obchodník prostredníctvom elektronickej adresy. Informáciu o vybavení sťažnosti zákazníka zašle obchodník na elektronickú adresu zákazníka.
4. ZOBRAZOVANIE RECENZIÍ
4.1. Recenzie sa zobrazujú podľa všeobecných kritérií v chronologickom poradí od najnovšej po najstaršiu.
4.2. Recenzie budú označené značkou „Overený zákazník“ alebo „Neoverený zákazník“ pre zaistenie maximálnej transparentnosti overovania recenzií voči zákazníkom.
4.3. Okrem recenzií bežných zákazníkov môžu byť zverejňované aj recenzie obchodných partnerov obchodníka alebo zákazníkov, ktorí produkt dostali zadarmo za účelom jeho otestovania a poskytnutia spätnej väzby. Také recenzie budú vždy zreteľne označené značkou „Obchodný partner“ – štítok priradený recenziám od subjektov, ktoré majú s obchodníkom obchodný vzťah a hodnotia produkty v rámci vzájomnej spolupráce, alebo značkou „Darček“ – štítok označujúci recenzie zákazníkov, ktorí obdržali produkt zadarmo výhradne za účelom jeho vyskúšania a následného zhodnotenia.
4.4. Všetky recenzie, vrátane tých, ktoré pochádzajú od obchodných partnerov obchodníka alebo zákazníkov, ktorí produkt dostali zadarmo za účelom jeho otestovania (označené štítky „Obchodný partner“ alebo „Darček“), budú zároveň označené štítkom „Neoverený zákazník“. Tento dodatočný štítok zaistí maximálnu prehľadnosť pre zákazníkov, aby bolo jasne zrejmé, či bola recenzia poskytnutá overeným alebo neovereným zákazníkom.
4.4. Medzi neoverenými recenziami sa môžu objaviť aj recenzie prevzaté od predajných partnerov, u ktorých obchodník nemal možnosť vykonať overenie pravosti nákupu. Takéto recenzie budú zverejnené v pôvodnom znení s uvedením zdroja, avšak so štítkom „Neoverený zákazník“, aby bola zachovaná transparentnosť voči zákazníkom.
5. Autorské práva
5.1. Ak ako výsledok pridanej recenzie zákazníka na webové stránky vznikne dielo v zmysle zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov, poskytuje zákazník týmto súhlas obchodníkovi na použitie recenzie (ako celku, i na jeho jednotlivé časti), a to vo forme nevýhradnej, bezodplatnej, vecne, časovo a územne neobmedzenej licencie na všetky spôsoby použitia na nasledujúcich úrovniach:
a) šírenie recenzií verejným sprístupneným spôsobom,
b) ukladanie a reprodukcia akoukoľvek technikou, vrátane ukladania celých alebo čiastočných kópií,
c) použitie celej alebo časti recenzie (vrátane reklamných a propagačných účelov), kopírovanie, zmena, zmazanie celej alebo časti recenzie, preklad, zaradenie do databázy, vytváranie odvodených diel a ich implementácia pomocou akejkoľvek technológie.
5.2. Poskytnutie licencie je viazané na moment odoslania recenzie zákazníka obchodníkovi cez webové rozhranie obchodu.
5.3 Zákazník súhlasí s používaním a spracovaním recenzií (podriadené práva) a udeľuje právo udeľovať súhlas s výkonom podriadených autorských práv.
6. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
6.1. Tieto podmienky sú platné a účinné odo dňa 3. 4. 2025
Dátum poslednej aktualizácie podmienok: 16. 4. 2025